Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Sekcje
Środa, 8 lipca 2020
oferty pracy: 1934
oferty praktyk i staży: 176
zarejestrowani pracodawcy: 308
Jesteś w: Start WIADOMOŚCI Programy praktyk i staży Konkurs stażowy NPROFIT
A A A

Konkurs stażowy NPROFIT

15.05.2020

Agencja marketingowa NPROFIT zaprasza do udziału w konkursie stażowym wszystkich studentów zainteresowanych pozycjonowaniem oraz reklamą sponsorowaną, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę oraz zdobyć cenne doświadczenie zawodowe.

Aby odbyć dwumiesięczny płatny staż należy przygotować projekt na jedno z dwóch zadań konkursowych.

Zadanie stażowe nr 1. - kategoria SEO

Temat: Działania SEO

Wyobraź sobie, że w Twoim mieście otwiera się nowy serwis rowerowy. Jednym
z pierwszych działań, które poczynili właściciele było stworzenie strony internetowej. Znalazły się na niej takie podstrony jak: 

Strona główna Ogólne informacje o firmie i zaproszenie użytkownika do skorzystania z usług.

O firmie Na podstronie znajduje się historia firmy i opis jej kompetencji.

Usługi Strona prezentuje listę usług, które można zrealizować w serwisie wraz z cenami.

Kontakt Na podstronie został umieszczony formularz kontaktowy i dane teleadresowe wraz z godzinami otwarcia.

Firma chce zacząć pozyskiwać ruch z bezpłatnych wyników dostępnych w wyszukiwarce Google.

·         Wskaż minimum 10 fraz pod jakimi warto pozycjonować stronę tego serwisu rowerowego w wyszukiwarce (pamiętaj, że serwis działa w Twoim mieście). Napisz,
w jaki sposób zostały dobrane frazy.

·         Aktualnie witryna zbudowana jest z 4 zakładek. Jednym z zaleceń, które warto zasugerować klientowi jest rozbudowa strony. W jaki sposób należy rozbudować stronę, aby pozyskać więcej wejść z wyszukiwarki przez osoby zainteresowane ofertą serwisu?

·         Wskaż 5 porad skierowanych do właściciela strony, które pomogą mu samodzielnie poprawić pozycję serwisu w wyszukiwarce.

Zadanie stażowe nr 2. - kategoria PPC

Temat: Plan kampanii reklamowej dla internetowego sklepu z zabawkami.

Mamy do czynienia z niedawno otwartym sklepem internetowym z zabawkami. Sam brand sklepu na obecną chwilę nie jest jeszcze rozpoznawalny. W swojej ofercie na stronie, posiada jednak dużo zabawek znanych producentów. Właściciel sklepu chciałby otrzymać propozycję planu kampanii reklamowej w Internecie. Od nas zależy, jakie kampanie będą prowadzone. Klient przekazuje nam 6000 zł budżetu na działania marketingowe (w skali miesiąca).

·         Z jakich platform skorzystasz, aby promować witrynę klienta, mając do wyboru Google oraz Facebook? Jeśli oba – przedstaw podział budżetu reklamowego między te dwie platformy? Uzasadnij swoje decyzje.

·         Jeśli w odpowiedzi wyżej wybrałeś Google, przygotuj szybki plan kampanii na platformie Google Ads, z podziałem na poniższe kategorie:

a) kampania tekstowa (Google Search),

b) kampania graficzna (Google Display),

c) kampania produktowa (Google Merchant),

d) kampania wideo (Youtube).

Opisz w skrócie swoją propozycję podstawowej struktury reklam w powyższych kategoriach kampanii, skupiając się przede wszystkim na tym, jakie miałoby być kierowanie (docelowy target) danych kampanii oraz podział budżetu pomiędzy nimi. Uzasadnij swoje wybory. Możesz również nie prowadzić którejś z powyższych czterech kampanii – jeżeli tak zdecydujesz, wyjaśnij powody.

·         W przypadku, gdy w odpowiedzi wyżej wybrałeś Facebooka, przygotuj szybki plan kampanii na tej platformie. Pozostawiamy Tobie dowolność, jeśli chodzi o rodzaje kampanii i ich strukturę. Opisz przede wszystkim:

a) jakie kampanie zostały by utworzone,

b) czy kampanie dzielone były by na grupy, jeśli tak to na jakie,

c) grupy odbiorców dla poszczególnych kampanii/grup,

d) podział budżetu.

Podobnie jak w punkcie 2, postaraj się uzasadnić swoje decyzje.

Prosimy o zapoznanie się z regulaminem konkursu.

 

Projekty (w wersji doc lub ppt) wraz z CV należy przesyłać do 14 czerwca 2020 r. na adres marketing@nprofit.pl w temacie emaila wpisując KONKURS STAŻOWY. Wyniki zostaną podane do 19 czerwca.

Laureaci konkursu po zakończonym stażu otrzymają również potwierdzenie swoich umiejętności w postaci oficjalnych referencji.

Po odbyciu stażu, student będzie miał podstawową wiedzę z zakresu pozycjonowania stron internetowych, prowadzenia kampanii reklamowych na platformie Google i Facebook oraz praktyczne umiejętności dotyczące pozycjonowania e-commerce i pozycjonowania lokalnego.

Zapraszamy!

Powrót do listy wiadomości

« Lipiec 2020 »
Lipiec
PnWtŚrCzPtSbNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Sonda

Nasza nowa strona: